Es tracta de la primera fase de la implantació d'aquest sistema, que modificarà la velocitat màxima permesa en funció de la congestió, la contaminació, els accidents i la meteorologia. Aquest sistema es posarà en marxa després de l'estiu a la B-23/AP-2, i el 2010 en els accessos nord de la ciutat. El seu cost d'instal·lació ha estat de 2,6 milions d'euros.
A les carreteres on ja s'aplica el límit màxim de velocitat de 80 quilòmetres per hora, com és el cas d'aquestes dues vies, aquest límit es mantindrà vigent, tot i que a les de la segona corona en què s'apliqui, el límit serà el que ja existia. El límit màxim pot baixar fins a 40 quilòmetres per hora en casos de congestió.
El conseller d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, ha explicat avui en roda de premsa que en el cas de la C-31, el tram on s'utilitzarà la senyalització variable serà el comprès entre Castelldefels i la plaça Cerdà de Barcelona --19,4 quilòmetres-- i a la C-32, entre Castelldefels i el Nus del Llobregat --14,3 quilòmetres--.
En el cas de la C-32, el tram entre Castelldefels i els Túnels del Garraf, uns 5,5 quilòmetres, la velocitat màxima permesa serà de 100 quilòmetres per hora i no de 80, com fins ara.
AIXÓ NO ES JUST! Reduir, Reduir i reduir, però no augmentar el transport públic.
No hay comentarios:
Publicar un comentario