*** Actualitzant 🙌🏻 ***

martes

Trànsit implantarà al gener el límit de velocitat variable a la C-31 i C-32, tot i que sancionarà dos mesos després



Es tracta de la primera fase de la implantació d'aquest sistema, que modificarà la velocitat màxima permesa en funció de la congestió, la contaminació, els accidents i la meteorologia. Aquest sistema es posarà en marxa després de l'estiu a la B-23/AP-2, i el 2010 en els accessos nord de la ciutat. El seu cost d'instal·lació ha estat de 2,6 milions d'euros.
A les carreteres on ja s'aplica el límit màxim de velocitat de 80 quilòmetres per hora, com és el cas d'aquestes dues vies, aquest límit es mantindrà vigent, tot i que a les de la segona corona en què s'apliqui, el límit serà el que ja existia. El límit màxim pot baixar fins a 40 quilòmetres per hora en casos de congestió.
El conseller d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, ha explicat avui en roda de premsa que en el cas de la C-31, el tram on s'utilitzarà la senyalització variable serà el comprès entre Castelldefels i la plaça Cerdà de Barcelona --19,4 quilòmetres-- i a la C-32, entre Castelldefels i el Nus del Llobregat --14,3 quilòmetres--.
En el cas de la C-32, el tram entre Castelldefels i els Túnels del Garraf, uns 5,5 quilòmetres, la velocitat màxima permesa serà de 100 quilòmetres per hora i no de 80, com fins ara.
AIXÓ NO ES JUST! Reduir, Reduir i reduir, però no augmentar el transport públic.

No hay comentarios: